Сертификат за сребърни бижута

Безплатна доставка над 200 лв.

Гарантирано качество

Връщане и замяна

Мога ли да заменя или върна артикул?

Да, Capino.bg приема замяна и връщане, с изключение на сребърни обеци, поради хигиенни съображения и причини. Имате максимален срок от 14 дни от датата на доставка, за да поискате връщане на артикула.

Коледа

За промени и/или връщания на поръчки, направени от 1 декември до 31 декември вкл., имате време до 8 януари да ни уведомите по някой от изброените по-долу начини.

Как да поискам връщане на артикул?

За да поискате връщане на артикул, трябва да се свържете с нашия екип за обслужване на клиенти по един от следните начини:

  • Попълнете формуляра: В най-долната част на тази страница ще намерите формуляр, за да направите съответното искане. Ние ще се свържем с вас в рамките на период от не повече от 2 работни дни от успешното изпращане на формуляра.
  • Изпращане на имейл до info@capino.bg 

Нашето работно време за обслужване на клиенти е от 8:00 до 17:00 часа. в работни дни. 

И в двата случая трябва да предоставите Номер на поръчката и снимка на артикула.

След като нашият екип разгледа снимките, които вие сте изпратили и на тях ясно си личи, че продукта е неразличим от НОВ и няма никакви следи от употреба, ние ще се свържем с вас за подробности къде и как да го изпратите и ние да ви възстановим средствата.

!!! Транспортните разходи трябва да са за сметка на клиента. !!!

След като ние от Capino.bg получим продукта, който желаете да върнете, нашият екип ще огледа продукта на живо и след това ще предаде вашите документи на екипа за възстановяване на стойността на продукта.

Артикулът винаги трябва да бъде върнат към нас в оригиналната му опаковка. Отговорност на клиента е артикулът, който се заменя или връща, да бъде получен от нас в перфектно състояние и в изряден търговски вид.

Ако продуктът е носен или има следи от употреба, физически деформации или повреди, ще се наложи той да бъде върнат за ваша сметка обратно при вас.

След като се свържете с нас в контактната форма или по имейл на info@capino.bg и изпратите снимки, нашият екип, от своя страна, ще ви изпрати точните данни как и къде да изпратите продукта за връщане.

В пратката е необходимо да сложите лист с изписани вашите имена и телефон за връзка с вас. Изискваме това, тъй като, заради GDPR, на товарителницата е възможно да не фигурират вашите данни и тогава няма как да знаем кой ни връща дадения продукт.

Важно! В пратката сложете и служебна бележка от банката или друга разпечатка, която показва имената и IBAN на човека който е направил поръчката.

Във всеки случай артикулът трябва да бъде в перфектно състояние и е недопустимо да има следи от употреба. В случай, че са налице следи от употреба, заявката ви за замяна или връщане ще бъде отхвърлена.

Мога ли да заменя продукт ?

Възможно е да замените продукт в следните случаи:

  • ако размерът на пръстен, който сте поръчали, не ви пасва: напр. е по-голям или по-малък; 
  • ако сте направили подарък на някого и на него не му допада и иска нещо различно от Capino.bg;
    • ако продуктът, за който искате да го замените, е на същата стойност тогава просто се заменят. Това става като първо клиентът изпраща продукта за негова сметка, след което продуктът преминава преглед за повреди и ако не са установени такива, се изпраща към Вас новият продукт. 
    • ако продуктът е на по-висока или по-ниска стойност, тогава най-лесно е клиентът да върне продукта, който иска да заменим. Ако след проверка за повреди, установим, че е неразличим от нов, ние ще му възстановим сумата, а той може да си поръча новият продукт.

Продукт може да върне единствено клиента, който е направил поръчка на сайта Capino.bg

*** ! ! !  Средствата за върнат продукт се възстановяват единствено по банков път на лицето, което е направило поръчката. Не могат да се преведат пари по друга банкова сметка. ! ! !

Артикулът винаги трябва да бъде върнат към нас в оригиналната му опаковка. Отговорност на клиента е артикулът, който се заменя или връща, да бъде получен от нас в перфектно състояние и в изряден търговски вид.

Пример*

Иван поръчва сребърно колие от Capino.bg за подарък на приятелката си. Получава колието и го подарява на приятелката си. Тя казва, че не ѝ харесва и се свързва с Capino.bg с искане да го върне и да ѝ бъдат възстановени средствата за продукта.

Capino.bg няма как да възстанови средствата по банкова сметка на приятелката на Иван, тъй като тя не е направила поръчката в Capino.bg. Сумата за сребърното колие може да бъде възстановена единствено и само по банковата сметка на Иван, защото той е лицето, направило поръчката в Capino.bg.

За тази цел, необходимо е Иван да се свърже с нас и да направи връщане от своето име. Capino.bg ще възстанови средствата единствено по банковата сметка на името на Иван, защото неговите имена са в поръчката и сделката от разстояние е сключена с него.

Трябва ли да платя нещо за замяна или връщане?

Във всички случаи разходите за доставка при връщане и замяна са ваша отговорност. 

Транспортните разходи на пратката трябва да е за сметка на клиента в противен случай тя ще се върне обратно към вас.

Артикулът винаги трябва да бъде върнат към нас оригиналната му опаковка. Отговорност на клиента е артикулът, който се заменя или връща, да бъде получен от нас в перфектно състояние и в изряден търговски вид.

Счупен или дефектен продукт

Всички артикули се проверяват преди да напуснат нашите складове и са преминали строг контрол на качеството. Всяка заявка за замяна или връщане поради лошо състояние на артикула ще бъде внимателно разгледана. Capino.bg запазва правото да реши дали да продължи с въпросната замяна и/или връщане поради злоупотреба с тази услуга от определени потребители. Те винаги ще имат право на замяна и/или връщане на стока в перфектно състояние. Ако това са грешки, допуснати от нашия екип (грешка в количество, цвят или брой), ние носим отговорност за съответните разходи за връщане и/или замяна.

Capino.bg поема отговорност и разходите за доставка само в случай на грешка от страна на нашия екип или фабричен дефект на продукта. При никакви обстоятелства Capino.bg не носи отговорност и не поема разходите за връщане на артикули с очевидни следи от употреба.

Пример*

Иван поръчва сребърна гривна с червени камъни. Нашият екип е изпратил същия модел гривна, но със сини камъни. Иван получава пратката и се свързва с нас чрез контактната форма или по имейл, изпраща ни снимка на сгрешения продукт и ID на поръчката. Ние приемаме искането за замяна, ако на предоставената снимка бижуто е в търговски вид и очевидно няма повреди, изпращаме данни на клиента как и къде да върне продукта. Доставката в този случай е за наша сметка, защото ние сме допуснали техническа грешка. Нашият екип получава дадения артикул, преглежда го за повреди и следи от употреба и, ако такива липсват, го заменя за коректния артикул (гривна с червени камъни). Той се изпраща до Иван с доставка отново за наша сметка, поради техническата грешка, която сме допуснали.

В Capino.bg всеки продукт се проверява внимателно преди да бъде изпратен. Всички продукти са с преглед, за да може да ги видите и разгледате, преди да ги платите в Спиди. Възползвайте се от тази услуга в офиса на Спиди и внимателно преценете дали продуктът, който сте поръчали отговаря на вашите очаквания.

Пример*

Мария поръчва сребърно колие от Capino.bg Получава колието, но не се възползва от опцията за преглед, включена в доставката. Заплаща продукта. По-късно у дома отваря пратката си и осъзнава, че колието не ѝ харесва и не отговаря на очакванията ѝ. Свързва се с нас чрез контактната форма или по имейл, за да върне продукта. Изпраща ни снимка на продукта и ID на поръчката. Ние приемаме искането за връщане, ако на предоставената снимка бижуто е в търговски вид и очевидно няма повреди, изпращаме данни на клиента как и къде да върне продукта. В този случай разходите за връщане на продукта поема Мария, тъй като от наша страна поръчката е изпълнена коректно. Мария изпраща колието, а в пратката оставя бележка от банката за банковата си сметка, имената си и телефон за връзка. Когато даденият артикул се върне обратно в нашия склад, специалист го преглежда за следи от употреба и повреди на живо. Ако такива не са установени, нашият екип възстановява сумата за бижута по банковата сметка на Мария.

Как ще получа парите си обратно?

След като артикулът бъде получен в нашия склад, той ще бъде проверен, за да се гарантира, че е в перфектно състояние (без следи от употреба, в изряден търговски вид и в оригиналната си кутийка). Сумата за артикула се превежда по банков път на имената на лицето което е направило поръчката и на неговият IBAN. Преводът се извършва в рамките на максимален срок от 10 работни дни. Сумата, съответстваща на разходите за доставка, няма да бъде възстановена (освен в случаи на техническа грешка или фабричен дефект, което е описано по-горе).

*Когато артикулът, който искате да върнете, е от поръчка с промоция или отстъпка, върнатата сума ще съответства на сумата, която вие сте заплатили към момента на покупката.

Безплатна доставка

На всички поръчки над 200 лв.

Лесно връщане до 14 дни

14-дневна гаранция за връщане на парите

Сертификат за качество

Нашите сребърни бижута са изработени от сребро проба 925.

Преглед преди плащане

100% сигурност / MasterCard / Visa / Наложен платеж